Veel gestelde vragen (FAQ)

In dit scherm beantwoorden wij voor u een aantal standaardvragen over uw abonnement.
Met de zoekterm rechts bovenin uw scherm kunt u de steekwoorden van uw vraag invoeren. De website selecteert dan de bijbehorende vragen en antwoorden.

+ Wat is de opzegtermijn van mijn abonnement?
Uw opzegtermijn is twee maanden voor afloop van de einddatum.
+ Hoe kan ik opzeggen?
U kunt opzeggen via het opzeggingsformulier op deze site (onder het kopje klantenservice). U krijgt dan een bevestiging per email. U kunt ook opzeggen per brief (adres: S.P. Abonneeservice, postbus 105, 2400 AC Alphen aan den Rijn). Ook dan krijgt u een bevestiging per mail of per brief. Deze bevestiging is uw bewijs dat de opzegging verwerkt is. Als u geen bevestiging krijgt kunt u contact opnemen met de abonneeservice.
+ Wat is het adres van de afdeling abonneeservice?
Het adres van de afdeling abonneeservice is: Nederland: Winq Abonneeservice Postbus 105 2400 AC Alphen aan den Rijn Tel Nederland: 0881102029 Tel België: 02 5888745 email: winq@spabonneeservice.nl.
+ Hoe geef ik een adreswijziging door?
U kunt uw adreswijziging doorgeven via het adreswijzigingsformulier op deze site (onder het kopje klantenservice).
+ Hoe geef ik een bezorgklacht door?
U kunt uw bezorgklacht doorgeven via het bezorgklachtenformulier op deze site (onder het kopje klantenservice). U kunt bezorgklachten pas doorgeven als de bezorgdatum van het tijdschrift verstreken is.
+ Wanneer ontvang ik mijn welkomstgeschenk?
U ontvangt uw welkomstgeschenk zodra u het abonnement waar het geschenk onderdeel van is betaald heeft. Heeft u desondanks uw geschenk niet ontvangen of heeft u andere klachten over uw welkomstgeschenk, vult u dan het klachtenformulier op deze site in.
+ Compliment
Heeft u een compliment over het tijdschrift? Of bent u door de afdeling klantenservice heel correct of snel geholpen? Ook dat horen wij uiteraard graag van u. U kunt dat aan ons doorgeven via het complimentenformulier op deze site (onder het kopje klantenservice).